פרשת: צו | הדלקת נרות: 18:16 | הבדלה: 19:34 (ירושלים) 

דף הבית > > על מה נאבקים היום

על מה נאבקים היום

דור דור ודורשיו” דור דור וחכמיו. דור דור ונסיונותיו” דור דור ומאבקיו (עיין אבן שלמה יא” ט). לכן” גדולי הדורות זיהו תמיד את נקודת התורפה” וכיוונו את החצים אליה.
למשל” יש בתורה תרי”ג מצוות” בא דוד והעמידן על 11″ בא ישעיהו והעמידן על 6″ בא מיכה והעמידן על 3″ בא חבקוק והעמידן על 1 (מכות כג” ב – כד” א). לא שביטלו את השאר חלילה” אלא קבעו שאלה הם הפתח לכל (עיין נתיבות עולם למהר”ל” נתיב האמונה).
כמו כן” בא הרמב”ם קבע 13 עיקרי אמונה” בא רבי יוסף אלבו קבע 3″ ואחרים קבעו 26. לא שלא האמינו בשאר” חלילה” אלא שאלו הם פיקוח נפש (עיין מאמר העיקרים” למרן הרב קוק” מאמרי הראיה 14).
פעם” המאבק שלנו היה לשרוד בגלות במובן הגשמי. ופעם” לשרוד רוחנית נגד השמדות של הגויים והכפירה של הרפורמים. ובימינו” בניין הארץ” שיבת ציון” הקמת המדינה” מלחמות ישראל. עתה” ב”ה” בחסדי ד'” יש לנו מדינה. אז המאבק היום” הוא זהות המדינה. כמובן” אין זו שאלה חדשה. פעם כינו אותה שאלת התרבות. אך אמרו: נמתין” קודם נקים מדינה” אחר כך נדון. עתה הגיע הזמן: מדינה יהודית או מדינה גויית עם רוב יהודים (בינתיים).
ב”ה רוב העם רוצים מדינה יהודית. ב”ה” רוב העם היושבים בציון הם יהודים באורח חייהם” למחצה לשליש ולרביע. ב”ה כולם הם יהודים בנשמתם. אך אסור להירדם בשמירה. אמנם המקלקלים הם מיעוט קטן” אך כידוע” הרבה יותר קל לקלקל מאשר לבנות. כי ברור שאם ישטפו את המוחות” שאין להילחם נגד האויב” אלא להכיל אותו כאחים” אף אחד לא יתגייס לצה”ל בתנאים כאלה” וזה יביא את המדינה אל סף הכליון. כמובן” זה לא יקרה” אך עלינו לדאוג שזה לא יקרה.
וכן ישטפו המוחות שאפשר להתחתן איש עם איש” ואשה עם אשה” ושאר החלפות סוטות” ועוד שחיתויות שונות” המשפחה תתמוטט” העם יגיע לחורבן עצמי” חלילה.
ולכן” זה מאבקנו עתה: מדינה יהודית!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

יוֹאָב בֶּן צְרוּיָה הַתַּקִּיף
Shape-2
machon
אָנָּא” מִיכַל אִשְׁתִּי
Shape-2
machon
את אחי אנכי מבקש
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר הַצַּדִּיק
Shape-2
machon
עשרת הדברות של המלחמה בקורונה
Shape-2
machon
אַבְנֵר בֶּן נֵר פּוֹרֵשׁ – מגילת דויד 76
Shape-2
machon
חיסון קורונה – כן או לא?
Shape-2
machon
מֶתַח בְּבֵית שָׁאוּל – מְגִלַּת דָּוִד 75
Shape-2
machon
הלכות חנוכה בזמן קורונה
Shape-2
machon
קורונה וקונספירציה
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן