שווער שואל את חתנו: “מה אתה מעדיף” ש”ס או אייפון?”
חתן: “תקנה לי אייפון” יש בו את שניהם!”
מעצם שאלת ה”שווער” אם החתן מעדיף ש”ס או אייפון” נלמד שמתרוצצים בלב החתן רצונות מתנגדים. מחד: אוי לי מיצרי (אייפון) ומאידך: אוי לי מיוצרי (ש”ס). את שניהם הוא רוצה!! ותשובתו:
“תקנה לי אייפון כי יש בו את שניהם” מסגירה את הלך מחשבותיו” שהש”ס במלוא כרכיו “טפל” בעיניו וּשְלל מחמדיו של האייפון “עיקר”. כי באמת אין האייפון ביתו הטבעי של לימוד הש”ס” שבית גידולו” מקום שגשוגו ופריחת הבנתו” הוא בבתי מדרשות דווקא ששם הוא מקום עמלה של תורה “מה טבו אהליך יעקב משכנותיך ישראל”. ו”הגלייתו” אל תוך המכשיר החכם” אל תוך רחמה של אפליקציה התומכת את הופעתו על המסך נחשבת הוצאה אל מחוץ למקומו וחדר הורתו” ומר מר לו במקום גלותו בשבי הדיגיטלי. וגם בעל האייפון יודע זאת” אך כיוון שאין מצפונו מניחו לוותר על הש”ס לכן ימציא לו “מיטת חותנת” בביתו המפואר של האייפון ושלל יישומיו המרהיבים והמפנקים. ו”קצר מצע” האייפון “מהשתרע” עליו הקודש והחול יחדיו.