פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | הדלקת נרות: 18:33 | הבדלה: 19:52 (ירושלים) 

דף הבית > > ארץ ישראל כולה – לישראל

ארץ ישראל כולה – לישראל

לפני שנולד ישמעאל אמר המלאך להגר “הנך הרה וילדת בן וקראת שמו ישמעאל כי שמע ד’ אל עניך” והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו” (בראשית טז יא). רש”י מפרש: ידו בכל – יהיה ליסטים (=שודד) ויד כל בו – הכל שונאים אותו ומתגרים בו.
ואכן אחרי שנולד הבחינה שרה אמנו שהוא ילד אלים ומסוכן ככתוב “ותרא שרה את בן הגר המצרית אשר ילדה לאברהם מצחק” ותאמר לאברהם גרש את האמה הזאת ואת בנה” כי לא יירש בן האמה הזאת עם בני עם יצחק” (כא ט-י). היה מריב עם יצחק על הירושה ויוצאים השדה ונוטל קשתו ויורה בו חצים (ע’ רש”י שם). אברהם שומע בקול שרה ומשלח את ישמעאל מארץ ישראל עוד בחייו ככתוב: “ולבני הפילגשים אשר לאברהם נתן אברהם מתנות” וישלחם מעל יצחק בנו בעודנו חי קדמה אל ארץ קדם… וישכנו מחוילה עד שור אשר על פני מצרים בואכה אשורה על פני כל אחיו נפל” (כה” ו”יח).
אמנם ישמעאל עשה תשובה בהלוויתו של אברהם אבינו ע”ה” ככתוב “ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו אל מערת המכפלה” (כה ט) שהוליך את יצחק לפניו” היינו נתן כבוד ליצחק (ע’ רש”י שם). אבל אחרי קבורתו חזר בו” ככתוב “על פני כל אחיו נפל” (יח) – משמת אברהם” נפל (רש”י ובעל הטורים).
נכון לעכשיו” יחסו של ישמעאל לישראל מאז ימי האבות לא השתנה. עדיין אותן שאיפות לחמוס מישראל את ארץ ישראל בעורמה ובכוח” ובטענות שקר שהארץ הזאת כביכול שייכת לשני בניו של אברהם אבינו – כפי שהם טוענים היום באומרם: כולה שלי” וחלקם מטעמים טקטיים אומרים: חלקה שלי. לצערנו ולבושתנו ישנם בתוכנו אנשים מעוטי דעת וקטני אמונה שהישמעאלים (=הערבים) הצליחו לשכנע אותם בצדקת טענתם השקרית שארץ חיינו שייכת גם לערבים ח”ו. גם בעולם הנוצרי חושבים שארץ הקודש שייכת גם לערבים ח”ו ולוחצים על מדינת ישראל להקים מדינה עצמאית ערבית בלב לבה של ארץ חיינו. כל זאת מתוך חוסר אותה הבנה ואותה ידיעה שידעו שרה אמנו ואברהם אבינו” שארץ ישראל – המקום הקדוש ביותר בעולם” היא הארץ שהשי”ת בחר בה להאיר ולהיטיב לאנושות כולה דרך עם ישראל – עם סגולה” ממלכת כהנים וגוי קדוש – העם הנבחר על ידי ה’ יתברך להיות לב האנושות ומוח העולם (כוזרי ב). אסור שישלוט בארץ ישראל עם זר” ובוודאי לא עם שמבריאתו הוא פרא אדם שידו בכל ויד כל בו.
משמעות הקמת מדינה לערבים בארץ ישראל ח”ו” היא לתת רוח גבית לטרור הרצחני” לעודד את האלימות והרוח הרעה שהאנושות ואנו בפרט סובלים מהן כהיום הזה” אדרבה אנו מאמינים ומצפים שהישמעאלים (הערבים) והנוצרים צריכים לעשות תשובה ביחסם לעם ישראל ולמדינת ישראל” הם צריכים להוקיר ולהכיר בטוב ובטובה שאנו מביאים עליהם” ולהכיר בזכותנו הבלעדית על ארץ ישראל. ומתוך כך נזכה אנו והאנושות כולה לראות עין בעין בהגשמת חזון נביאי ישראל “וכתתו חרבותם לאתים.. לא ישא גוי אל גוי חרב ולא ילמדו עוד מלחמה” (ישעיה ב” ד).
בציפייה לישועה השלמה

תגיות: ארץ ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

אם אני כאן הכל כאן – לחג הסוכות | הרב דב ביגון
הרב דב ביגון יום חמישי
“שלי ושלכם – שלה הוא”; הרב ביגון נפרד בדמעות מרעייתו הרבנית נאווה ז”ל
Shape-2
הרב דב ביגון
‘עלה נעלה כי יכול נוכל’
Shape-2
mountain-984083_640
הרב דב ביגון: הסוד שמחבר את עם ישראל
Shape-2
אחדות לפני הכל
תעלומה לפרשת זכור: מה העמלק הזה רוצה מאיתנו?
Shape-2
שבת זכור1
לבחור באדר: כך משיגים הסכמה לאומית
Shape-2
חודש אדר3
הרב דב ביגון: כך נלמד נדיבות מהפוליטיקאים ומהמפקדים
Shape-2
Israeli soldier military man saluting
אל תרגזו בדרך
Shape-2
machon
האספו והיקבצו
Shape-2
machon
מגדילים את האור
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן