פרשת: מידע לא זמין עבור המיקום והתאריך המבוקש | הדלקת נרות: 18:33 | הבדלה: 19:52 (ירושלים) 

דף הבית > > הכל מהתורה

הכל מהתורה

בסיום פרשתנו מופיע בירור התחומים של תורה ונבואה. הנבואה מופיעה ממקור התורה. הכול חוזר אל התורה. הכול נמשך ממקור התורה ומגילוי התורה” מדבקות בתורה ומשקידה בתורה. ועיקר התורה היא בארץ ישראל” “אין תורה כתורת ארץ ישראל” . חז”ל אומרים: “אתה מבקש לראות את השכינה בעולם הזה? עסוק בתורה בארץ ישראל”. שלמות רוח הקודש” נבואה” שכינה בעולם הזה – מופיעה על ידי תורה בארץ ישראל.
עסוק בתורה של רוממות” התקדמות בתורה” עליה בתורה. מתוך גירסא וסייעתא דשמיא” מתגלה השראת השכינה בתוכנו בישיבה” “איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק”. מתוך כל המרכז הגדול של “יגדיל תורה ויאדיר” בתוך הישיבה” תימשך השפעת חיזוק התורה מתוכנו ועל ידנו על כל מלוא רוחב ארצנו” על כל הכלל” על עם ישראל וכל ארץ ישראל. נזַכּה איש את רעהו ועל יסוד זה נקבל סייעתא אמיתית” ממשית. נקיים “את כל דברי תלמוד תורתך” בעצמנו” ונזכה את הרבים” את כלל ישראל. רוממות כל הדברים הנמשכים מסדר המדבר” יתחדשו במציאות של תחיית עם ישראל ותורת ארץ ישראל בתוכנו בכל תוקף” נזכה לקידוש השם הגדול” נזכה להיות תלמידי חכמים המקדשים את השם” עליהם נאמר “ישראל אשר בך אתפאר” . נזכה בעזרת השם” שד’ יתפאר בנו ואנו נזכה לפאר את רבונו של עולם” בתוכנו ומתוכנו על כלל ישראל ועל כל העולם כולו.
“‘והתפארת’ – זו מתן תורה”. מתוך המשך התחדשות מתן תורה” נזכה לסייעתא דשמיא גדולה” לזכות את הרבים בארץ ישראל ובעם ישראל” לתחיה ולהתקדמות רוחנית שלמה ואמיתית. יהי רצון שנזכה בעזר ד'” על ידי הכוחות הבריאים” החזקים והגדולים שלנו” לעשות תחיה גדולה” תחיה רוחנית” לאומית” פוליטית” ציונית” השפעתית; שנזכה להשפיע שפע רוחני גדול” “ללמוד וללמד” לשמור ולעשות ולקיים את כל דברי תלמוד תורתך באהבה” .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשים מהרב

מאחורי הקלעים של פרשת זכור: למחות את עמלק – עם ציצית בחוץ
Shape-2
שבת זכור3
מבט ייחודי לפרשת תרומה: המקום שהופך רשעים גמורים לצדיקים
Shape-2
Processed with VSCO with e8 preset
סיום ספר בראשית
Shape-2
machon
שבטי ישורון
Shape-2
machon
שנאה ואהבה
Shape-2
machon
מהות יעקב ועם ישראל
Shape-2
machon
שבטי ישראל
Shape-2
machon
יעקב אבינו
Shape-2
machon
שלישיית האבות
Shape-2
machon
שורש כלל ישראל
Shape-2
machon

הרשמה חינם
דרך חשבונך בגוגל יתן לך:

  1. דף בית מותאם עם רבנים וסדרות מועדפים
  2. היסטוריית צפיות וחזרה למיקום אחרון שצפית
  3. הורדת וידאו ושיפורים אינטראקטיביים בנגן
  4. ועוד הטבות מתפתחות בהמשך השדרוג של הערוץ!
דילוג לתוכן